Zomervakantie!

De laatste weken voor de zomervakantie werd er natuurlijk nog wel gewerkt op school maar hebben de kinderen ook weer een hoop leuke dingen gedaan! Groep 3-6 is naar de jeugdtheatervoorstelling Kanoet geweest, er was drie keer zwemmen in plaats van gym, er is taart gebakken, zalf gemaakt van Goudsbloem, geknutseld en liedjes geoefend voor het afscheid van juf Grietje. Iedereen ging een keer doorwisselen naar de volgende groep om alvast te kijken hoe het daar is en groep 8 heeft knutselles gegeven aan de kleuters. En de laatste schooldag stond in het teken van sprookjes: groep 8 heeft voor de andere kinderen een spelletjesroute uitgezet in het bos. De dag werd afgesloten met frietjes en een ijsje van juf Grietje en nu is het ZOMERVAKANTIE!! Tot ziens iedereen in september!