Dag meester Ruud!

Donderdag 16 december heeft meester Ruud afscheid genomen van de school. Afscheid als meester en afscheid als directeur. Hij gaat met een welverdiend pensioen.

Dank u wel meester Ruud!!

Hij schreef er dit over: “Wat een prachtig afscheidsfeest heb ik gehad. Opgehaald door collega’s in een Volvo Amazone uit 1967 bestuurd door de vader van juf Janien. Kinderen, ouders en vooral veel lampjes bij de aankomst bij school.
Een lied, een toespraak en cadeaus van de ouderraad, bezoek aan de groepen en ook daar prachtige cadeaus mogen ontvangen. Toespraakjes, bezoek van onze directeur-bestuurder de heer Jeroen Kleyberg en nog vele anderen.
Ik kan terugkijken op een geslaagde dag met een hartelijke dank aan allen die dit mogelijk hebben gemaakt.
Nu kan ik definitief voor de laatste keer de schooldeur sluiten.
Dank nogmaals aan iedereen!”