Statiegeldactie

OBS Anloo zamelt lege flessen met statiegeld én statiegeldbonnetjes in voor een nieuw speeltoestel. De container is al bijna vol en in de brievenbus vinden we regelmatig statiegeldbonnetjes. We legen de container regelmatig, er kan dus nog veel meer bij.

Heeft u lege flessen of statiegeldbonnetjes? We ontvangen ze graag. Breng ze naar de school of geef ze aan een kind in de buurt mee.

Op de ramen van het eerste lokaal hangen twee posters van de mogelijkheden voor het nieuwe speeltoestel waar we uit kunnen kiezen.

In juni gaan de kinderen een sponsorloop doen om nog meer geld in te zamelen. Zo zamelen we genoeg geld in om een speeltoestel neer te zetten waar alle kinderen van de school op passen