Sponsorloop

Vanmiddag hebben de kinderen de sponsorloop gelopen om geld in te zamelen voor het nieuwe speeltoestel. Onder de bomen van de kerk was er gelukkig veel verkoeling. De ouderraad zorgde voor drinken en water om over je heen te gieten.

Onder leiding van meester Patrick deden de kinderen een warming-up op muziek. Daarna gingen ze rennen. Elke keer een rondje rond de kerk. Wat waren ze fanatiek! Rondje na rondje kwamen ze weer langs de ouders, de opa’s en oma’s en het personeel dat ze aanmoedigden.

Na elk rondje kregen ze een elastiekje om de pols waarmee ze het aantal rondjes konden onthouden. Verschillende kinderen liepen meer dan 20 rondjes. Nou moet het grote speeltoestel wel heel dichtbij komen.

Dank jullie wel, sponsors!! Dank jullie wel, kinderen!!