Fijne kerstdagen!

Obs Anloo heeft 2022 met een prachtige decembermaand afgesloten. Groep 7/8 ging op bezoek bij NEMO in Amsterdam omdat zij de E-Waste Race hadden gewonnen. En in de klassen leerden we rekenen dat de spetters ervan af vlogen. Daarbij gebruikten we appeltaarten om te leren delen en bakten we koekjes om te leren wegen en te kneden. Ook lag er ijs en hebben we allemaal geschaatst, de een was er al wat meer bedreven in dan de ander, maar we hadden allemaal grote pret.

Als klap op de vuurpijl vierden we het kerstfeest in de kerk. Samen met het koor Nice’Anloose zongen we kerstliedjes en de klassen hadden allemaal een eigen liedje ingestudeerd dat vol overtuiging werd gezongen. De kerk was vol met ouders, grootouders en dorpsgenoten, en het was warm en gezellig. Voor die tijd hadden we een uitgebreid kerstdiner op school die prachtig was versierd door de ouders.

Nu is het tijd voor twee weken kerstvakantie.

Wij wensen jullie fijne kerstdagen en veel gezondheid en liefde voor 2023!!