Samen Leren

Woensdag 20 september was het afsluitende diner voor de kinderen die in de moestuin hebben gewerkt tijdens het project Samen Leren. Onder leiding van de moestuinvrijwilligers was er een chic diner georganiseerd. De hele middag werd er geschild, gewassen, gehakt, gekookt en natuurlijk ook geproefd. De heerlijkste geuren dreven door de school, de toevallige bezoekers waren jaloers. Om 18 uur schoven alle keukenprinsen en keukenprinsessen aan bij de burgemeester, die ook gezellig kwam mee-eten. Er was bietencarpaccio, Nieuw-Zeelandse spinaziepannenkoekjes, courgettesoep en pompoensoep, gevulde koolrolletjes en een toetje met vlierbessensap. Alles was even smakelijk. Complimenten aan alle chef-koks en de vrijwilligers van de moestuin!